Média

Chomsky's Ten Commandment / Chomsky tízparancsolataCover story / CímlapsztoriDoorstep statement / Kilépő nyilatkozatEditor's decision / Szerkesztői döntésEmbargoFake news / ÁlhírekFireside chats / Kandalló melletti beszélgetésFootageGlossy/Glossy magazine / GlossyGonzo journalism / Gonzo újságírásHoax / ÁlhírInbound PR / Belső kör (újságíróké)InfotainmentLeak / KiszivárogtatásLifestyle bit / Életmód sajtóanyagLifestyle media / Életmód médiaLinear media service / Lineáris médiaszolgáltatásMainstream mediaMass communication / TömegkommunikációMedia / MédiaMedia analysis / MédiaanalízisMedia correction / Sajtó-helyreigazítás Media database / Média adatbázisMedia industry / MédiaiparMedia inquiries / Média-érdeklődésMedia kit / SajtómappaMedia law / MédiajogMedia product / Sajtótermék Medium / MédiumNewsjacking / TematizálásOne-to-one / One-on-one / InterjúOp-Ed (Opinion-Editorial) pagesOutbound PROwned media / Saját médiaPaid media / Fizetett médiaPoD / Print-on-DemandPost truthPress conference / Media briefing / Sajtókonferencia / MédiatájékoztatóPress list / Media list / Sajtólista / médialistaPress release / SajtóközleményProgram / MűsorszámQ&A / Kérdés / VálaszRed herring / GumicsontSemiofficial paper / Félhivatalos lapSound bite / HangharapásStreaming, streamerTabloid / Yellow paper) / BulvárlapThe Kandy-Kolored Tangerine-Flake Streamline Baby / Kandírozott mandarinzselészínű áramvonalTL;DR / Too Long; Didn’t ReadVörös farokVox populi / "A nép hangja"Watercooler-effect

Az oldal célja a PR szakma fogalmainak bemutatása. Az oldalon szereplő információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.