A PR alapfogalmai

Advertising Value Equivalent (AVE) / Reklámérték mutatóBogner steps / Bogner lépcsőBoilerplateBrand / MárkaBrand Advocat / MárkaképviselőBrand Ambassador / MárkanagykövetBridging / Átvezetés, átterelésByline article / Szakértői tartalomClippings / MédiafigyelésCommercial announcement / Kereskedelmi közlemény Content (electronic, on-line) / Tartalom (elektronikus, online)Content (traditional, offline) / Tartalom (hagyományos, offline)Content Marketing / TartalommarketingCopywriting / SzövegírásCorporate PR / Intézményi (testületi) PRCoverage / Média-megjelenésekCrisis communications / VálságkommunikációCrisis communications preparedness plan / Válságkommunikációs előkészülési terv (vörös könyv)Crisis sensitivity / VálságérzékenységCSR / Társadalmi felelősségvállalásDark PR / "Sötét" PR / lejárató PRDark Social Dissemination / DisszeminációEarly warning / Korai figyelmeztetésEarned mediaElectronic Press Kit / EPK / Elektronikus sajtóanyagEmbargoEmployee content / Kollégák által generált tartalomEvent marketing / EseménymarketingExpert communication / Szakértői kommunikációGoodwill / JóhírnévGreenwashing / Zöldre mosás / Zöldített tálalásImpressive PR / Impresszív PRIN-HOUSE PR / Házon belüli PRInbound PR / Belső kör (újságíróké)Internal communication / Belső kommunikáció / Belső PRInvestor relations / Befektetői kapcsolatokIssue managementLeak / KiszivárogtatásLegistlation PRLitigation PRMarketing public relations / Marketing PR Media analysis / MédiaanalízisMedia database / Média adatbázisMedia kit / SajtómappaMedia relations / MédiakapcsolatokMicro-influencerNano-influencerNative advertising / Natív hirdetésNetworking / KapcsolatépítésNewsjacking / TematizálásOutbound PROutcomeOutputPatronage / MecenatúraPerception management / Percepció-menedzsmentPESOPitchPOE model / POE elvPR law / PR jog PR specialist / PR szakember Press conference / Media briefing / Sajtókonferencia / MédiatájékoztatóPress list / Media list / Sajtólista / médialistaPress release / SajtóközleményPublic AffairsPublic Relations - PR / Public Relations - PRRACE modelReputation / HírnévReputation management / HírnévgondozásSaying (line) / MondásSMART model Social advertising / Társadalmi célú hirdetésSocial PR / Társadalmi PRSpokesperson / SzóvivőSponsor / SzponzorSponsorship / SzponzorációStakeholder / ÉrintettThird party spokesperson / Semleges szakértőWaterfall model by Schultz / Schultz féle vizesés modellWorst case scenario / A "legrosszabb eset" forgatókönyve

Az oldal célja a PR szakma fogalmainak bemutatása. Az oldalon szereplő információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.