Marketing alapfogalmak

3P4C4PAddressee / CímzettAffinitás index / Affinity IndexAIDA modelArculatBrand / MárkaBrand archetype / Márka archetípusBusiness-to-business, B2BBusiness-to-Consumer, B2CBuyer’s journey / Vásárlói döntéshozatali folyamatBuzz / Zsongás, döngicsélés. Átvitt értelemben: pletyka.Communication discrimination / Kommunikációs diszkrimináció Communication noise / Kommunikációs zaj Communication Strategy / Kommunikációs stratégia Communications / KommunikációCommunications filter / Kommunikációs szűrőCommunications industry / Kommunikációs ipar Content Marketing / TartalommarketingCorporate communications / Intézményi (testületi) kommunikációCRM / Customer Relationship Marketing / Customer Relationship ManagementCSR / Társadalmi felelősségvállalásCurrent mindset / Jelenlegi beállítódásCX - Customer Experience / ÜgyfélélményDesired mindset / Elérendő beállítódásDirect marketing / DM/ Direkt marketing Evangelist / InfluencerEvent marketing / EseménymarketingEye trackingGranfluencerHype / HájpImage / Imázs / ImidzsImage transfer / ImázstranszferInfluencer marketingInsightLine / MondásMarketing public relations / Marketing PR Medium / MédiumMerchandising / "Mörcs"Message / ÜzenetMicro-influencerNano-influencerNo Pants Subway RidePersona / Profil, célszemélyPOS / Point of Sale / Eladás helyeProduct placement / TermékelhelyezésSlogan / SzlogenSponsorship / SzponzorációStorytelling / TörténetmesélésTarget audience / CélközönségTarget group / CélcsoportTarget Group Index / TGITarget group specific messages / Célcsoport-specifikus üzenetekUEP / Unique Emotional PropositionUSP / Unique Selling PropositionValue proposition / Érték üzenetVoice / Tone of voice / HangvételWhitepaperWoM / Word-of-mouth marketing / Szájról szájra terjedő marketing

Az oldal célja a PR szakma fogalmainak bemutatása. Az oldalon szereplő információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.