Összes bejegyzés

Bejegyzések

Cancel culture / EltörléskultúraCarroll's Pyramid / Carroll piramisaCase study / EsettanulmányCharacter asassination / KaraktergyilkosságChatbotChatGPTChatGPT / Chat Generative Pre-Trained TransformerChomsky's Ten Commandment / Chomsky tízparancsolataClickbait / KattintásvadászClippings / MédiafigyelésCMS / CMSCode of Ethics / Etikai kódex Commercial / Gazdasági reklámCommercial announcement / Kereskedelmi közlemény Communication discrimination / Kommunikációs diszkrimináció Communication equality / Kommunikációs esélyegyenlőség Communication law / Kommunikációs jog Communication noise / Kommunikációs zaj Communication Strategy / Kommunikációs stratégia Communications / KommunikációCommunications filter / Kommunikációs szűrőCommunications industry / Kommunikációs ipar Content (electronic, on-line) / Tartalom (elektronikus, online)Content (traditional, offline) / Tartalom (hagyományos, offline)Content Marketing / TartalommarketingCOPILOT (Microsoft)Copywriting / SzövegírásCorporate blogging / Vállalati (intézményi) blogolásCorporate communications / Intézményi (testületi) kommunikációCorporate identity / Arculat, cégarculatCorporate PR / Intézményi (testületi) PRCost-per-Point / CPPCost-per-Thousand / Cost-per-MilleCover story / CímlapsztoriCoverage / Média-megjelenésekCpC / Cost per ClickCrisis communications / VálságkommunikációCrisis communications preparedness plan / Válságkommunikációs előkészülési terv (vörös könyv)Crisis sensitivity / VálságérzékenységCRM / Customer Relationship Marketing / Customer Relationship ManagementCSR / Társadalmi felelősségvállalásCurrent mindset / Jelenlegi beállítódásCX - Customer Experience / Ügyfélélmény

Az oldal célja a PR szakma fogalmainak bemutatása. Az oldalon szereplő információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.